Au pair in Europa |
|
Door: bikkel - Gast
Datum: 02-11-2007 20:25:23 | | Is het mogelijk voor een brasilera om als au pair in Europa (concreet geval Noorwegen) te gaan werken voor een aantal maanden.
Graag uw mening.. |
|
Datum: 02-11-2007 23:56:10 | | ik zal iets meer info geven. Mijn vriendin zegt als au pair te werken in Noorwegen.. ik geloof er geen ruk van.. denk dat ze een vriendje in Noorwegen heeft.. |
|
Door: bel - Gast
Datum: 03-11-2007 00:50:34 | | het is mogelijk dat en braziliaanse als au pair werk. maar ik weet de regels niet van noorwegen, moet je ff ambasade bellen van noorwegen weet je het meteen |
|
| |
|
|
Door: Eddie - Gast
Datum: 03-11-2007 13:59:20 | | Bikkel, Ja dat is mogelijk !!!
Een goede braziliaanse vriendin heeft daar 2 jaar gewerkt als babysitter, en ondertussen de taal etc geleerd.
Een aantal maanden...3 maanden of zo is te kort, om de taal te leren, en dan is ze er met hele andere redenen.
|
|
Door: Sponzzzo - Gast
Datum: 04-11-2007 12:39:20 | | Door:
Bikkel
Datum:
04-11-2007 12:10:27
eigenlijk weet ik het natuurlijk al maar toch vraag ik me het volgende af.
Mijn (ex)vriendin/verloofde uit Fortaleza zit momenteel in Noorwegen, hier ben ik via trace email achtergekomen. Na confrontie geeft ze toe dat ze daar als au pair enkele maanden werkt. Uiteraard bull shit natuurlijk, kunnen maar 2 opties zijn of daar de hoer spelen of een noorse vriend. Zitten veel meiden uit fortaleza daar, komen er trouwens veel noren in fortaleza op vakantie ?.. ben bloedlink liefst rij ik vandaag nog naar noorwegen om het 1 en ander recht te zetten |
|
Datum: 04-11-2007 16:34:41 | | Ja Sponzzzo wat wil je hier nu mee zeggen met je knippen en plakken???.. goedzo jochie |
|
Door: Maarten van Tilburg - Gast
Datum: 04-11-2007 17:01:18 | | Quote: ik zal iets meer info geven. Mijn vriendin zegt als au pair te werken in Noorwegen.. ik geloof er geen ruk van.. denk dat ze een vriendje in Noorwegen heeft.. |
of de hoer speelt, zoals je elders schrijft en Spons dus even heeft overgenomen.
Mooi idee van een vriendin heb jij, zeg. Of moest je er daar in Fortaleza voor betalen ?
|
|
Datum: 08-11-2007 00:53:52 | | Hé Bikkel,
Toen ik even eerder van de supermarkt terug kwam had ik er een Frank "Old Blue Eyes" Sinatra disc in.
"The Lady is a Tramp".
Misschien kon jij haar minder bekoren dan die Noor.
Ook hier moet je je best doen.
"She loves the free, fresh wind in her hair
Life without care."
|
|
Door: Mico Leão - Gast
Datum: 08-11-2007 07:33:00 | | @Bikkel,
Na alle reacties op de reisforum van Fortaleza gaat er dan niet bij jou een lampje branden? Je maakt de keuze om naar bepaalde plekken te gaan waarvan je weet dat de vrouwen daar bagger zijn en niet te vertrouwen. Na mooie praatjes waar je goed in bent getuind loop je nu als de ware huilen met tuiten. Trouwens waarom zet je tusen haakjes bij het woord ex? Denk je nou echt dat zij omgeeft wat jij denkt? Je beschouwt jou heus niet meer als een verloofde van haar. Accepteer nou dat je flinke hoorntjes hebt te pakken. Die heeft geheid een noorse vriend ( al dan niet naar bed geweest aldaar met zo'n stoere noorse viking ). En je loopt achterna als één of andere loser die helemaal niets van kan bakken en maar wel met die griet wil terwijl de werkelijkheid anders is in haar gedachtes.
fortaleza.reisforum.nl/topic/10195/1/noren-in-fortaleza.html
Lees nou eens goed. Er zijn meer lotgenoten van jou daar. Luister naar hun en neem een wijs besluit door die vrouw te dumpen. Lees vooral reactie van Zwabber ( de eerste twee zinnen ) waar ik het roerend mee eens ben. Zelf zet je zelf nu voor paal door achter zo'n vrouw te gaan die jou willens en wetens de loer draait. En inderdaad iedereen geniet nu ervan.
Trouwens.
Quote: zaterdagavond reeds gemerkt dat ik nog steeds goed op de markt lig dus het verwerkingsproces is inmiddels begonnen |
Ja of met andere woorden je gaat eventueel weer dezelfde fout maken. Ik zal zeggen doe lekker waar je zin hebt. Maar loop achteraf niet te zeuren dat je misschien als je iemand leert kennen voor de tweede keer flinke cornos oploopt. Want je weet dat in bepaalde uitgaansgelegenheden bepaalde vrouwen niet deugen. Dus vraag je er zelf om. |
|
Datum: 11-11-2007 01:37:43 | | Nou, nou, in een groot blad van Brazilie te lezen (Ik zal hier geen link plaatsen, want dan krijg je de grootste heibel).
No aeroporto
Três jovens aguardam a chegada de um grupo de holandeses na ala do desembarque internacional. Só Regiane** sabe quem eles são, mas mantém mistério com as amigas. No ano passado, ela manteve um 'romance' com um deles. 'Homem brasileiro? Deus me livre! Não é preconceito, mas eles pagam mal e exigem muito.' Cearense, 19 anos, mãe de dois filhos, Regiane é garota de programa. Faz parte de uma rede de prostituição comum no Brasil: a do turismo sexual. 'Eu tenho dois gringos no momento. Esse holandês e um alemão que tá voando por aí.'
|
|
Datum: 11-11-2007 02:41:52 | | Uit Noorwegen ? , Maar ze stond op diezelfde dag toch op het vleigveld om "haar Ollander" af te halen ? :
Perto dali, outras meninas novinhas, algumas com menos de 10 anos, oferecem doces e aceitam pequenos carinhos em troca de uma venda. Desde cedo, se familiarizam com o estrangeiro e com a permissividade que esse tipo de turismo traz.
Por volta das 16h, o movimento na praia do Futuro termina. Quem não se arranjou vai fazer uma segunda rodada na Beira-Mar. Às 19h30, Regiane e Sandra estão lá, acompanhadas de dois noruegueses, primeira vez no Brasil.
"Mesmo menor de idade, ela se ajeitou. Arrumou documento falso e 'nunca' foi barrada em porta de lugar nenhum. Hoje, tem um cliente fixo. Ele é holandês, 'de vez em quando vem pra cá, mas me dá uma mesada de R$ 600'. Com esse dinheiro, ela bem que podia deixar essa vida. 'Não quero. Gosto de gastar dinheiro, não guardo nada. Estou bem assim.'"
Oh Jéh .................... |
|
Door: Jim - Gast
Datum: 11-11-2007 02:44:24 | | Ben benieuwd wat Spons doet als z'n dochter thuis komt met zo'n typische opgeblazen Braliaan op z'n slippers met z'n bermuda op half zeven en z'n telefoontje tegen z'n oor geplakt al chips vretend al z'n bankkaarten door de machine haalt bij de plaatselijke super, alvorens te gaan bier drinken met z'n vrienden en z'n vriendin achter de wasmachine en het fornuis zet en haar beveelt dat de rijst en bonen vandaag toch echt op tijd klaar moeten zijn, evenals z'n schone hemd omdat hij vandaag iets te vieren heeft.
Had ze geen Europees...... |
|
Door: rap - Gast
Datum: 11-11-2007 04:34:46 | | Ja dat wordt wat met een eventuele vriend.
Ik denk dat hij zich beter met zijn eigen dochter bezig kan houden.
Wat heeft dit voor zin deze berichten, kunnen net zo goed komen uit Salvador, Recife, Natal,
Rio, Manaus en noem maar op
Ik denk dat hij geen kans gekregen heeft ij zijn indiaantje op het booreiland en dat hij daardoor maar kickt om zulke berichten te plaatsen, want een zielige ouwe lul!!!!!
Begin een keer te leven man en denk eens aan je eigen familie, ouwe zuurpruim!!!!!!!! |
|
Door: Langslaper - Gast
Datum: 11-11-2007 07:47:16 | | @Rap,
Neem jij eens de echte verantwoordelijkheid.
Prostitutie is één ding, maar pedofilie is weer van hele andere orde; en jij hebt dergelijke gasten in je tent. Laat die gasten eens volledig in elkaar trappen voordat je begint te frusteren.
|
|
Door: louis - Gast
Datum: 11-11-2007 10:59:06 | | >Laat die gasten eens volledig in elkaar trappen
Hé, langslaper, jij weet als geen ander waar al die gasten zitten, ook bij jou in Natal.
Al jaren ben je als een gestoorde bezig met dit onderwerp, maar vertel eens
hoeveel heb jij er tot nu toe al in elkaar getrapt ?????
Offe.., ben jij alleen maar die held op internet.
Vertel..
Overigens geeft jou "laat het doen" al aan hoe jij in elkaar zit. |
|
Datum: 22-11-2007 02:28:18 | | Laten we dit besluiten met nog ééntje van J. J. Slauerhoff
La voyageuse
In Singapoer is zij aan boord gekomen
Vlak voor 't vertrek, met dertig stuks bagage;
De eerste nacht doorspookte ze al de dromen
Van een matroos, gemonsterd onder gage.
Hij stond des morgens 't wandeldek te wassen
Nog half versuft, toen zij hem kwam verrassen
En raaklings langs hem in pyama ging
Die strak en soepel om haar heupen sloot,
Of in een ochtendkleed dat open hing
Haar opperst schoon mild aan zijn blikken bood.
Een steelse glimlach heeft hem dol gemaakt,
Hij stond in 't donker op de hondewacht
En ziet haar voor zich, wit en naakt,
Verlokkend in de nacht.
Ze is in Calcutta weer van boord gegaan,
Hij moest als wachtsman bij de gangway staan.
Over haar schouder wapperde haar sjaal
In de rukwinden als een smalle vlag.
't Was 't allerlaatste wat hij van haar zag,
Al heeft hij dag en nacht en nog een nacht gedwaald
Door de concessies waar zij wonen mag.
Hij wierp zijn waardloos boeltje op de stenen,
Hij had het leven zijn gelag betaald.
Is in de Chinese Town spoorloos verdwenen
En eindlijk uit de Ganges opgehaald.
|
|
Door: T2 - Gast
Datum: 06-08-2008 00:45:11 | | Noem jij zo'n Fortaleza snol je vriendin? |
|
Door: eric - Gast
Datum: 06-08-2008 05:42:14 | | T2 heb jij een winterslaap van 9 maanden gehad, of heb je vast gezeten? |
|
Door: T2 - Gast
Datum: 06-08-2008 18:52:01 | | Eric,
Die winterslaap komt er het dichtste bij in de buurt.
Vastgezeten is natuurlijk raar. Ze mogen toch zeker wel internetten in de bak? Of bedoel je vastgezeten in de file?
|
|
Door: sven - Gast
Datum: 06-08-2008 21:05:41 | | Ach T2 die forta "vriendinnen" blijven altijd een leuk onderwerp. Hoe weten we dat die "Noor" en bikkel haar enige twee vriendjes zijn er kan best nog een nummer 3, 4 ev zijn. |
|